Mit Jelent, ha a grapefruitmag-kivonat bevételekor fáj a vese?

594
HOZZÁSZÓLÁS:

Egyes emberek esetében előfordulhat, hogy a grapefruitmag-kivonat bevételét kövezően úgy érzik, mintha valami nem lenne teljesen rendben a veséikkel, ami természetesen, nem kellemes dolog.

Mi a magyarázat?

Ebben az esetben is, hasonlóan a nyelv elszíneződéséhez, a szervezet erős méregtelenítési reakciójáról van szó.

A vesék ilyenkor annyira telítettek oldott méreganyagokkal, hogy a fokozott terheléssel már alig tudnak megbirkózni.

Ezt főleg olyan embereknél lehet megfigyelni, akiknek már korábban is a felgyülemlett méreganyagok eltávolításával voltak veséi megterhelve.

Mit tehetünk ilyen esetekben?grapefruitmag-01

Naponta 2-3 liter vizet igyunk meg, a grapefruitmag-kivonat adagolását jelentősen csökkentsük, viszont a szedés időtartamát nyújtsuk el hosszabb időre.

Azonban, ilyenkor sem szabad az orvosi vizsgálatot elhanyagolni, vagy legalább természetgyógyászt keressünk fel.

594
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
1
  1. Tindler János szerint:

    Nekem soha nem fájt tőle a vesém szerencsére, de ahogy olvasom ilyenkor méregtelenít a szervezet. Most akkor lehet hogy jobb lenne ha érezném a folyamatot vagy akkor is hat ha nem érzek fájdalmat?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]